lördag 13 juni 2009

"KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje) - En levande logga som sänds till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. På dessa ska ens egen stil eller specialiteter finnas med.Varje KAOS-award innehåller:- Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje- Skaparens eget namn- Storlek: 10x15cm.Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man fysiskt kan spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."Det är alltid svårt att välja, men nu har jag iaf valt de tre tjejer som inspirerar mig otroligt mycket, och som jag tror kommer uppskatta detta! :)

{ Emmla} Jag vill nominera tillbaka till dig för att är det någon som jag i min tur vill ge en utmärkelse till så är det just dig.. du är min stora inspiration när det gäller allt vad scrapbooking betyder. Du har alltid fina proffsiga LOs. Du har stil och skaparglädje,ja du är bäst helt enkelt!!

{ Metal Minish} Du är unik i hela din stil. Jag älskar din fantasi och lekfullhet i dina LOs. Du har alltid så roliga detaljer som man bara vill "äta upp". Du är helt klart värd en nominering!!

{ Teamjes Lever och Lär} Du är en aktiv bloggare,vet ingen som skapar såå mycket nytt hela tiden. Du är påhittig och skiftar mycket i stil. Dina LOs har alltid ett fint budskap och skönt flow...

Om ni mailar mig era adresser på kristinehem@mail.nu så kommer varsit kaos-kort med posten

3 kommentarer:

  1. Men åhh så glad jag blir ! Vilka fina ord, jag ska ta väl hand om KAOS awarden. Mail med adress kommer

    SvaraRadera
  2. Men TACK, gud va roligt!! Har mailat :)

    SvaraRadera
  3. Whaa! X3 Så glad jag blir! Tack så mycket~

    SvaraRadera