måndag 6 september 2010

Utställning...


Jag har precis plockat ner min utställning som jag blev tillfrågad att ha på ett fik i stan!! Så roligt med alla människor som varit där och lämnat en liten kommentar om vad dom tyckte om min utställning. Det är lite svårare att ställa ut LO's och minialbum för det är väldigt personligt. Men jag gjorde även någon tavla (utan privata foto) som någon ville köpa = ).... Alla mina LO's hade jag hängt på en tvättlina och hängt dem med klädnypor. Och när jag står där och plockar ner allt så säger en tjej så här- Jo,har du alla dina LO's hängda så här hemma???Nee, svarar jag, dom sparar jag i ett album som läggs i en låda. Gu så sorjligt igentligen att dom bara läggs undan i mitt album... Måste bli ändring på det!!! Mer plats till mina LO's på väggarna.

3 kommentarer:

  1. Vilken bra idé jag fick nu!! får se om den blir lika bra i verkligheten, då visas den på bloggen inom den närmsta veckan, eller två veckorna är väl bäst o säga... =)

    SvaraRadera
  2. Klart du ska ha alla dina underbara konstverk framme så du kan se dem! Tänk vad snyggt att ha en hel vägg, så kan man byta ut allt eftersom man gör nya. Coolt!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Men så kul med en utställning , jag har faktiskt börjat att hänga mina Layouter på ett snöre med klämmor ovanför mitt pysselbord. Jag gillar iden att jag och andra skall kunna se dom. Vilket fint kort på Bella Bus också gillar harmonin i LO.

    SvaraRadera